grand opening

shiit va snyggt det blev, om man får säga det själv.
vägen hit har varit ganska rak ändå.
från bilden i mitt huvud...

..till skisser

fotografi: lovisalöwenborg

..knäppa en spaltbild..

fotografi: lovisalöwenborg

..beskära och hitta en färgskala på bilden



..ta bilder till headern

(klicka på bilden för att se full storlek)
fotografier: lovisalöwenborg

...hitta någon som kan göra det möjligt
jag hittade en helt makalös designer, sofia bengtsson, för kontakt hör av er.
jag måste säga att hon och mitt huvud klickade direkt.
redan första utskicket kände jag YES!

så nu är det lite småsaker kvar, sen ska bloggen över till
http://lovisalowenborg.com

nu måste jag väl fixa lite här, har vart fast vid datorn med detta sen klockan 4..

love
lov


**



härligt ! joo de är lugnt:)

2010-01-02 @ 22:22:12

hahahah nej:P

2010-01-02 @ 22:59:13
playboymansions ♥

riktigt härlig design du har !

bilden på sidan var jätte fin och det var lite annorlunda ! me like :)

ska skriva upp din blogg adress för den är lite svår att komma ihåg utantill !

skit fina bilder iallfall och god fortsättning på 2010 !



pöss från hanna i PM ♥

2010-01-02 @ 23:22:31
Ellis

Omg... U name it! Knäcker de flesta bloggar jag sett! Duktig desinger!

2010-01-03 @ 00:16:27
Mika

Ja måste hålla med tidigare skribenter asså!

2010-01-03 @ 00:17:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0