hello hotties

..jag är hemkommen. har fixat med mitt domän, lite strulit måste jag säga. men faxade i väg papperna i dag, på ett postkontor i chur för 60! spänn. dem vet hur man tar betalt här asså. så i morgon borde det bara vara och köra på..

..det blev ett wii.. nån står här och gör golfsvingar för fullt. så snabbt som han installerade tv-spelet har han aldrig jobbat förr, speciellt inte om han ska göra "hjälpa lollo sysslor". men nu är det i gång och jag får ha mobilabredbandet i fred. so, i´m happy.

.. köpte också lite pyssel och lyft ut en kasse från HM rean.. lollo loves HM rea.

love
lovisa


Malin

Hej! Jag har jag har köpt det där teet som du dricker, och tipsade om. Men jag har tänkt på en sak att det ser aldrig lika gott ut hemma hos mej som det gör på din bilder. Kan du inte visa hur du gör? Är det mjölk eller grädde du har i? Kram Malin

2010-01-04 @ 22:24:10

Självklart, de kirrar vi vet du! :) Kanske i kväll, eller i morgon! Håll utkik!

2010-01-05 @ 15:12:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0