I can get it if I really want



nytt besöksrekord idag igen! jag hade nästan glömt att ingenting är omöjligt!
widde och dem vann matchen med 4-1 men det är ändå sura miner. jag är också jätte arg.
sa medium på china och fick HOT HOT HOT.. får uppstötningar och kommer nog spy snart.
vet ni att de här landet suger på service, mat och allt vad det inkluderar?
ska bli så sjukt skön att komma hem till sverige och kunna äta nått gott.
jag är fett trött på davos idag.
kom och hämta mig nån!

så nu fick jag ur mig det. skrev ett långt inlägg på caféet om mina tankar om livsplaner.
får se om jag vågar publicera... känns som man kan missförstå mig.

OCH DU KOM I HÅG!!! YOU CAN GET IT IF YOU REALLY WANT!

love
lovisa


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0