kaffe klatch

här sitter jag och har det bra. har bonat in mig i en hörna med mina saker precis överallt. precis som det ska vara. jag åkte med daniel in till samlingen och tog med datorn, kalendern, och en anteckningsbok. jag ska planera lite, äta en sallad och dricka en chailatte. klockan 19.45 börjat matchen. jag gör comeback på läktaren, eftersom dem förlorade så fort jag inte var där. suck. tur lollo.


nu ska jag hugga in på maten, är dock inte så hungig. inte varit det på hela året..
konstigt...

N- jag bara asgarvade över av din kommentar. svar: rätt!
men kommer inte på vem du är?

varför är gamla minnen så roliga?

love
lovisa


sv: ja jag grät, eller hade tårar i ögonen som jag försökte trycka tillbaks, hehe (typiskt mig)

2010-01-05 @ 22:49:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0