loll calling

ringer runt till det ena och det andra. allt med räkningarna är löst. skönt.
ska ändå fixa e-faktura nu, har tänkt det förut, men hur fan gör man?
det kommer inte upp nått på min internetbank?

har lyckats boka in en fransar och bryn på spa gamla gefle hos lina kl 14.30 idag. tur man kan ha att det fanns tid kvar. för det ser verkligen hemskt ut och jag ville så gärna ha det klart innan helgens kalas.

sen blir det klipp och sling hos carro på cityfriösererna i valbo på måndag kl 13. hon är super! hjälpte mig i höstas att gå från brunt till blont på 3 timmar när det hade blivit lite tok. mitt hår har varit med om mycket nu på slutet. får se va hon kan göra.
jag har ialla fall en plan. och den är inte att sitta där i över 9 timmar och betala en halv förmögenhet.

är glad att jag väntade med allt detta till sverige, de tjänar jag mycket pengar på.

nu ska jag skriva några mail, fräsha och ringa och möta upp i nya leggan. ska ta med datorn ner på expert, för den är det ju nått fel på. helt klart!



nu blir det ett ryck här..
hoppas ni alla har en bra fredag..
love
lollo


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0