m t h r f c r

jag har ont i halsen.
blir jämt så när man ska sätta i gång med träning.
jag gick upp tidigt och skjussade pappa.
sen har jag legat med täcket i soffan och kollat på malou och sen repris på skavlan.
rihanna rockade.
sa så bra saker om det som hände med chris brown.
hur hon beskrev att kärleken är blind.
att man först tar beslut med känslorna.
sen måste se på de hela som om det gällde någon annan.
se på de utifrån för att ta till förståndet och bryta upp.
jag tycker hon har varit grym som tagit sig tillbaka.
hon såg glad ut och jag hoppas att hon är det.

nu ska jag åka ner på sats och bestämma medlemskap.
sen ut på ikea och rita klart köket, köpa ett stort täcke, och nya sängkläder.
på middag hos daniels mamma och viktor.
tvätta lite.
kanske hämta min widde på flygplatsen?!
kom kom kom..
saknar ju dig!

love
lollo


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0