miss you white hunter


ska ha er varje dag i gävle, precis som alltid..
om det inte är frys som man fått rapporter om på senare tid..
står ni där i mörkret nu och väntar?
jag tycker synd om er..
kan man verkligen få en känsla att man tycker synd om en sak?
nej jag är nog mongo..
nu ska jag sova..
rekordmånga änglar besökte mig idag, tack!
i morgon tror jag det blir flytt till lovisalowenborg.com men jag meddelar.
vi håller kontakten vet ni..

love
lovisa

Snygg layout på sidan du har gjort! Japp jag kan ses då runt den 16 :) de e bara att du hör av dig när du e hemma söt :) massa kramar J

2010-01-04 @ 06:10:11
Anonym

Hur många besökare har du?

2010-01-04 @ 16:55:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0