My 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Åt massa nya saker, kommer inte på nått mer riktigt..

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, en barndomsvän fick en liten Wilmer.

Dog någon som stod dig nära?
Nej. 

Vilka länder besökte du?
Sverige,USA, Mexico, Danmark, Grekland, Schweiz, Italien, Frankrike.


nice, frankrike

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Att kunna bjuda hem många vänner på middag samtidigt, men det blir det mycket av i år.
(Ewa och Lasse det blir en fet pay-back till sommaren)

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1 maj när jag landade i Sverige.

Vad var din största framgång 2009?
Graduation från Universitet i USA. 



Största misstaget?
Gör gör inga sånna.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var väldigt sjuk när jag blev allerisk under hösten.

Bästa köpet?
Versace väskan.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag sålde min lägenhet själv ovh det gick bätte än jag kunnat drömma om. 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Många Michael Jackson låtar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, mitt liv blir mer och mer perfekt.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Spytt på fyllan.

Hur tillbringade du julen?
Med min älskade i ett hus uppe i alperna.

Blev du kär i år?
Ja, blir mer och mer kär för varje dag.



Favoritprogram på tv?
Skavlan, Oskyldigt dömd och Nyhetsmorgon.

Bästa boken du läste i år?
jag läser inga böcker.

Något du önskade dig och fick?
Vindsvången i Gävle.

Något du önskade dig men inte fick?
En vältränad kropp.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Sola, bada och åt en god middag med daniel, Kicki och Gustav i Grekland.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jag tror inte det.
.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Top flashy. Flört.

Vad fick dig att må bra?
Att jag fick slut på distansförhållandet över atlanten.

Vem saknade du?
Daniel ( varje dag mellan januari och maj, förutom de två veckorna han var på besök)

De bästa nya människorna du träffade?
Chandrika och Janet Terry

Årets hetaste?
Joel Kinnaman (Frank Wagner i Johan Falk)


Årets besvikelse?
Vädret i Miami

Årets bästa?
Mina vänner.



Årets snällaste?
Mormor.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0