my day

tanken är inte att dagarna ska vara som idag, och som de har varit på slutet när jag varit hemma.
jag lämnar lägenheten och kommer inte tillbaka förrens 12 h senare.
idag gick jag härifrån kl 12.30 och kom hem 01..
men det bara blir så.
dagarna fylls på nå vis upp.

idag..
- varit i lägenheten och fått en update, allt såg bra ut, men en del att fixa som jag måste kolla upp.
- ätit en snabblunch med kicki
- stressat till spa gamla gefle och gjort bryn
- gjort hälften av ärenderna på stan
- mött upp peter och carina på waynes och planerat och prata en stund
- stressat till java för att träffa h, kom försent
- gjort hälften av ärenderna
- mött upp milla och skjussat henne till strömsbro
- tagit bilen och skjussat hem h, och kört upp till mamma
- ätit god mat
- kollat lets dance
- kollat skavlan - soo good
- pratat och grejat, druckit te
- kört thea hem

...imorgon
- lämna thea till mamma kl 11
- möta upp peter och carina i lägenheten
- ner på stan och leta efter kickis present som försvann idag
- äta lunch
- hem och fixa mig
- äta med hannah
- kalas hos kix kl 19
- utgång

så det verkar inte se mycket bättre ut i morgon. men jag är glad, det är jag att ha det såhär, jag blir sjuk av lugn och mår bra av stress. jag är väl inte normal?'


full fart framåt och allt är som det ska..

...och lollo ä glá..


love
lovisa

leo

du är så otroligt vacker tös.

2010-01-16 @ 04:07:24

tack du! :)

2010-01-16 @ 11:56:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0