my travel day

sorry att jag segar. men så fort jag slog upp dörren hit så dök det upp saker att fixa.
massa post, torra blommor, 23+10 kg packing osv.
resan hem gick bra. tog dock lite tid eftersom vi startade rätt tidigt och skulle möta upp folk på flygplatsen.
vart lite fika, kolla i butiker och en hel del inköp av tidningar..


har precis gjort en to-do-list på 20 punkter. har en del att fixa här framöver, and i like it.
lite fart och fläkt, vänner som ringer, och tempo i vardagen. till och börja med i morgon ska jag ringa lite samtal om räkningar, boka frisörtid, frans och bryn tid, åka till nya lägenheten och kika på golv och ombyggnaden, ringa målerifirman och bestämma tid för att foga badrummet.

men nu ska jag säga god natt för idag. trötter måste sova..

love
lovisa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0