my winterlandscape



idag är det en riktig kanondag igen. strålande sol och klarbå himmel.
nån minusgrad och så himla friskt. när jag kliver ut på baksidan möts jag av detta.
jag blir glad av det, hoppas ni kan bli glad av bilderna också.
är det inte underskattat att vara ute i naturen. förr var man det mycket mer.
innan internet, facebook, bloggar, nintendo wii och allt möjligt uppfanns.
ska vår generations barn aldrig vara ute?
aldrig möte skogsmulle?
aldrig åka skidor och dricka varm choklad?
aldrig pröva längdskidor, bygga snögrottor och göra snölyktor?
ne vet ni vad, ta inspiration av dessa bilder och ge er ut.
man mår inte bättre en efter en heldag utomhus.
jag ska ta en promenad in till matchen idag om jag känner mig piggare.
jag har frisedel just idag eftersom jag är lite sjuk.

love
lov



love
lov

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0