new agenda

ett av mina nyårslöften som jag faktiskt tror att jag någolunda kommer att lyckas hålla  är att börja leva i en kalender. jag har haft en liten rosa nu under hösten och det är toppen! speciellt när man har pengar och kontokort i den, då blir det att man har den med sig precis överallt. jag köpte en till mamma i julklapp och tyckte den var så bra att jag vart tvungen och köpa en till mig själv också, skräll! men hur som helst så kan man planera sin dagar, skriva ner projekt, hålla ordning på alla galenskapsköp, och ha pengar kontokort och en penna med sig i denna.




hur gör ni? använder ni kalender? eller har ni mitt problem?
ni vill använda, börjar med lägger förr eller senare av?


tips från coachen: tvinga dig själv, till slut sitter det.

love
lov




Linnéa Isabelle | PHOTO ღ

Såhär i början på året så behövs det ju en almanacka! I min tävling är priset en EGENDESIGNAD almanacka. :)

2010-01-03 @ 14:50:39

**



ihih tack:) Den är från Grekland faktiskt, kostade 50 kr. PÅ en marknad :D haha!:D::D Underbart !



Jaa, han är helt galet snygg, miljaaarder gånger snyggare i verkligheten! Första gången jag såg honom på stranden smällde jag av :D hahahha:D::D

2010-01-03 @ 15:32:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0