nintendo wii

det blir ett nintendo wii. vi ska ta bilen ner till chur (40 min) och gå på mediamarkt. daniel vann ett presentkort där innan jul och ninendo wii är det vi behöver mest därifrån, tydligen. men jag är glad, finns ju massa träningsprogram och liknade? säger daniel iaf? eller är det bara för att jag ska vara possitiv? nån som vet?´

love
lovisa


Hej!

jag är med och tävlar om att bli veckans blogg.

skulle du kunna rösta på mig?

det hade varit hur jäkla snällt som helst.

det du behöver göra är att gå in på den här länken:

http://guldvivan.blogg.se/2010/january/draft-jan-1-2010.html#comment

och kommentera jag röstar på nummer fyra! :)

2010-01-04 @ 14:42:46

Jag har wii och det är äckligt roligt haha! tkr jag iaf :P

2010-01-04 @ 19:14:25

svar: det var det första jag la märke till. "jävlar vilken snygg design" din blogg är ju jätte jätte fin! :D<3

2010-01-04 @ 20:15:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0