past out

jag vet en som kommer sova gott i natt.
och den personen är jag.
jag vet en som kommer att ha svårt att ta sig ur sängen i morgon.
och det är också jag.

jag släpade mig hem från gymmet i snöstormen.
jag kunde inte gå fort.
mina ben är trötta.
och vädret är inte kul.

jag är nöjd med mitt första pass.
men man kanske skulle tjuvtränat lite innan.
eller egentligen varför då?
det är ju komma i gång jag behöver hjälp med.

min pt känns väldigt bra.
mitt maxtest kändes rimlingt.
mitt fett test vet jag inte svaret på ännu.
mitt mål är inte omöjligt att nå.

precis, jag har förstått att alla bilder som sitter på väggarna på gymmet är inte att försöka uppnå
om man inte avslutar med det sista vill säga..

jag tänkte uppdatera er om vad han lär mig.
därför skapade jag en ny kategori här på bloggen: work out - sport - training.
så jag blir i min tur eran pt?
nej, men tips kan ni få.

- om man vill bränna fett måste man äta fett
- bra fett - som nötter och avocado
- om man ska träna måste man äta kolhydrater (jag tänkte utesluta en del, men äta nått varje dag)
- om man är ute och springer ska man hålla en jämn takt och inte få mjölksyra för då förbränner man kolhydrater istället för fett. (tack för det)
- hellre längre och långsammare springturer


en del av det jag fått lära mig hittills, men de kommer väl mera.
nu ska jag föna håret och klä på mig, fastnade med blött hår i morgonrocken.
sen ska jag på möte om vår nya lägenhet ikväll. ska bli intressant.

love
lollo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0