shoes like shit


här är dem. här är paret som förstörde slutet av min kväll.
jag gjorde en big time vurpa. och hade sjukt ont i fötterna.
jag vet inte om det var att jag skönk neri snön som ledde till pain like hell.'
sist jag hade dem var det inte samma sak?
men de är fula, billiga och oprof..
slänga??!

paret som räddade det hela var kix och gustav. vilka guldkorn.
plockade upp mig, skickade med mig mat och lämnade av mig i taxin hemma.
nu ska jag äta min mat och sova gott.
i morgon är en nya dag, och mer om vad som hände i dag kommer då.

god natt änglar
love
lovisa

----------------------------------------------------------------------------

update: kl
03.06
en vän ringer.
hon behöver hjälp.
hon har en kille i bara tröja och strumpor som ligger raklång över hennes säng.
hon skickar mms.
jag avlider. bland det värsta jag sett.
hela paketet i vädret.
hon ringer igen.
personen har spytt ner hela badrummet innan han somnade.
hon har kastat ett glas vatten över honom men han reagerar inte.
jag ber henne ta täcket och sova på soffan och inte plocka grabbar på goya till efterfester i fortsättningen.

godnatt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0