ståhlspets live

förstår ni vilket efternamn det är egentligen?
ståhl-spets.. tuffare än tuffast!
det beskriver henne så bra också, hon är liksom gjord av ståhl och har spets kvalitéer på allt.
vi har gjort så mycket tokigheter tillsammans och jag saknar det.
har precis pratat med henne och nu ska vi styra nått när jag kommer hem om två veckor.
lite bilder från en tok dag förr i tiden.



love
lov


Pajas

är ni fulla eller?

2010-01-04 @ 00:34:10

ja du pajas, jag vet inte om de räcker. det här är från vår barrunda under studentveckan nämligen. :) vi hade så sjukt kul, svaret är därmed minst sagt ja! ha det så gott, kul att du kikade in!

2010-01-04 @ 20:13:57
Izza

Vart e stövletterna ifrån? Verkligen i min smak. Tacksam för svar. Bra blogg också, och snygg den blev när du gjorde om! Izza

2010-01-04 @ 23:07:36

Izza- ursäkta att jag var så seg, glömde av, men de är från scorett 2006. jag älskade dem, menn de blev väldigt slitna snabbt dock. därför köpte jag 2 till från outleten i stockholm, slet ut dem eftersom och sen var den storyn över. du kanske kan hitta nått likande, men tack så mycket, och kul att du tittade in här.

2010-01-05 @ 15:10:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0