suck

jag såg ett par skor på zara när vi var och julhandlade.
hade inte tid att pröva dem då så tänkte att jag skulle ta det när jag och emilia var där.
jag tänkte massa på dem och tyckte av bilden "i mitt huvud" att de var så grymt snygga.
när vi kom dit prövade jag dem, och tyckte forfarande att de var snygga men köpte dem inte?
nu har jag tittat på bilden massa gånger och börjar ångra mig.
men om jag verkligen ville ha dem skulle jag väl ha köpt dem när jag var där?
varför blir det sådär ibland?
och hur ska jag veta nu då, om jag kommer ånga mig hela våren när de är slut i min storlek, eller om jag kommer köpa dem och sen aldrig använda dem?
beslutsångest. big time.
kan ni kanske ge ett råd?

boot från zara..

love
lov


ska försöka:D vad gör du?

2010-01-02 @ 17:30:15
Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :D

2010-01-02 @ 17:37:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0