sunenergi

jag är helt säker på att jag får energi och mår bättre av sol. satt ute en bra stund i går på eftermiddagen, och på kvällen solade jag en tia i ett solarium och kände att jag blev piggare. lite fräknar och sånt ger en liten kick. i dag när vi vaknade stod solen mitt på himlen och lös rakt in på oss i sängen. så vi öppnade upp de stora fönstrerna och låg en halvtimme. jag drömde mig bort till en solstol i mexico bredvid hannah och johanna..
kändes nästan som om jag var där. . .

. . sen tillbaka till verkligheten, en frukt-frukost som igår, ett glas juice och nu blir det att åka in en sväng till byn och handla. sen ska jag bädda ordning och städa lite, vi får ju besök i morgon. men nu först måste jag ta bort min avskavna nagelack, det är nått jag inte tål. och som ni säkert redan visste H&M nagelack är verkligen ingen hitt. du har tur om de håller 24 timmar..

love
lovisa

ja han spelade i frölunda för några år sen, j18 el j20 om ja minns rätt..:P Borås trivs vi bra i, är här ifrån så de är perfekt;P åh lite sol hade inte vart fel :)

2010-01-07 @ 19:05:36

Allt bra med dig idag? :D kram på dig

2010-01-07 @ 19:29:24

Joo, det e bra med mig med :) Nej, jag har inte haft några problem men jag märkte att man inte kan kommentera på ditt sista inlägg heller :S Konstigt.. E kanske nåt knas just nu, kan ju vara det ibland :D

Hoppas det löser sig :)

2010-01-07 @ 19:38:55
elina

mexico är mitt drömresemål!

2010-01-07 @ 19:51:32

ja det är jättefint där!

2010-01-07 @ 20:31:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0