täppt

fan.
det kom till mig till slut ändå.
sjukan har gått runt hela huset.
och samma dag som familjen skulle bege sig åjte jag dit.
en näsborre är helt igen murad.
halsen är torr som öknen.
kroppen är lam.
och har träningsverk från i går.
hittade en rolig video om att vara sjuk.
i brist på annat när huset nu är dö tomt.
familjen har åkt och daniel är på bortamatch hela dagen.

love
lov


Men nej, stackare! Säg till om du vill att vi kommer ut med något till dig! Tack för allt på nyårsafton, det var riktigt mysigt! Puss

2010-01-02 @ 13:30:04

sv: Jo personer kan säkert bli det. Men nej, jag blir faktiskt inte det. Jag prioriterar andra grejer framför bloggen :P

2010-01-02 @ 15:58:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0