välkommen till lovisalowenborg.com

du - är varmt välkommen till lovisalowenborg.com!

här kommer du nu att kunna följa mig framöver.
man kommer även att komma hit via lovisalowenborg.blogg.se
jag har hållt på och småfixat lite under dagen, och allt är inte i sin ordning ännu.
vissa bilder sen tidigare har lite jobbat att flytta, men ska puffa dem lite så ska de nog hoppa med.


VINN!
såhär en premiärdag tänkte jag lotta ut en av mina favoritgrejer,
i paketet ligger en ny rosa overall som du kan kamma hem..

 
...lämna något, bara ett spår, samt din mail, här under [write your words]
och du är med i utlottningen.lycka till!


ett stort tack till sofia samt markus och johannes på one.com som hjälpte mig att göra detta möjligt!

och du.. NU KÖR VI!

love
lovisa



Rebecka

mysig overall! =)



[email protected]

2010-01-06 @ 15:21:50
Annelie Näs

Grattis till egna domänen! Kör så de ryker Lovisa :D

2010-01-06 @ 15:30:55

Rosa är absolut inte min färg och Oskar skulle nog skrika rakt ut om jag satte på mig en rosa mysdress, men bara för att retas lite med honom och för att jag också ska få känna mig lite tjejig på vardagskvällarna så skulle den nog passa mig ypperligt ;) Grym design by the way. Kramar

2010-01-06 @ 15:41:36
Josefina

Hej lövet, gillar din nya satsning på bloggen, du är så härlig som kör på din grej och satsar, här kommer lite goda ord och tankar på vägen som jag hopppas pushar dig och övertygar om att livet är för kort för att fundera och tänka efter för mycket, kör kör kör bara efter känslan :)



Jag vill inte att du kommer att känna:

"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet." Utan tänk på att "med evighetens mått är livet bara en sekund, så sträva efter skönheten i varje enskild stund."

"Det är aldrig försent att få minnen för livet" och "det är vi själva som bestämmer över våra liv så det är inte så konstigt att det ser ut som de gör".



Kör hårt vännen! Jag behöver inte vara med i utlottnigen av din fina dress, ville bara skicka lite pepp-ord till dig för du är så himla duktig som kör på det du tror och känner för...you go girl.



KRAmar Josefina

2010-01-06 @ 15:58:05

gillar din blogg lovisa. och älskar din rosa mjukisdress.

2010-01-06 @ 16:31:08
Anonym

Go Lovisa! Drivande brud, jag avundas dig. Kram Linda ps. Nu är det kirrat, så kika in vettja ;)



www.spinsterandlunatic.blogg.se

2010-01-06 @ 16:47:52
Linnea

Hej! kul att alltid hitta nya bloggar att läsa! ha det bra.

2010-01-06 @ 17:20:53

åh vad kul söt*! :)

[email protected]

puss

2010-01-06 @ 17:38:38

oh så kul. Jag är gärna med! Är för kallt ute så skulle inte vara fel att mysa in sig i misann!

2010-01-06 @ 20:06:10
Hanna

Heej..fin blogg du har! Maja tipsade mig om den. Jag är hennes kusin;) Hon pratar så gott om dig! /Hanna

2010-01-06 @ 20:26:51

Hej <3

Åhh, precis en sån där som du har, såå mysig! Jag älskar den verkligen, vore jätte kul om jag skulle kunna vinna den här hos dig, så som jag letat :) Sprungit ut och in i affärer men inte har jag hittat nån :( Haha, vet inte riktigt vart jag ska leta :)

Och det skulle verkligen pigga upp lite här hemma, har legat sjuk sen nyår, så man känner sig lite deppig just nu :/



Jätte fin blogg verkligen, den ska jag börja följa nu! Hoppas allt e bra med dig!



Puss och Kram på dig<3



2010-01-06 @ 20:32:59

TACK mina vänner.. va fina och peppande kommentarer, och va kul att höra från flera av er.. va ett tag sen! det är så roligt när ni skriver..

kul att ni tävlar på, mjukisdressen är GULD! kram lollo

2010-01-06 @ 21:53:56

Hejsan!

Fin och mysig blogg du har :)

Skulle gärna vilja vinna den ur mysiga mysdräkten med tanke på hur kallt vi har de här hemma, och med dålig blodcirkulation blir det inte bättre :) hehe.

Ha de så bra, Kram Angelica

2010-01-06 @ 22:34:39
Ewa Harald

Hello Babe!!!



Gissar att efter ditt underbara inlägg gällande min graviditet så har jag ingen rätt att ens hoppas på en rosa dress:)



Du vet ju redan att jag följer bloggen slaviskt och skickar nu ett stort ROSA Tack!! för att du gör den här tiden i soffan lite mindre tråkig...



Längtar tills du kommer hem nu och gällande mysdressen kanske vi kan höras på tel så kanske jag kan lägga en beställning ist? Behövs till BB;) Tänker nämligen vara snygg där..har precis sett reprisen av Victorias Secret fashion show och det är min satsning våren 2010..hänger du på?? Ha ha, tror jag har goda chanser, behöver bara halvera min kroppsvikt:) Pussen

2010-01-07 @ 21:06:43

VEM VILL INTE ha den där sjukt söta overallen, jag som alltid är så äckligt frusen:D hahah!:)



Lgäet ?!

2010-01-10 @ 23:55:20

Jag vill vinna den :) Supersnygg!

2010-01-11 @ 15:13:10

Hejsan! Jag skulle bli jätteglad om jag vann mjukisdressen! Älskar rosa och den skulle lysa upp denna mörka dag något oändligt!



Ha det bra! Kram /Johanna :)

2010-01-11 @ 21:34:50

Skulle passa bra i mitt rosa kök. Eller kanske inte? Men den ser skön ut! ;)

2010-01-11 @ 22:14:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0