webmeeting

man skulle kunna säga att jag har ett litet webbmöte.
jag och sofia som designar min blogg chattar, skickar bilder, filer, texter osv fram och tillbaka och försöker få till det. hon är helt makalös. hur grym som helst. och det har jag sagt till henne hur många gånger som helst. bra folk ska ha beröm. jag har bett om ursäkt för mitt stiss en gång och sagt att jag hoppas hon också är perfektionist så hon fattar mitt detaljfix.. hoppas vi får till det nu. jag är så laddad.

love
lov

Ska bli riktigt skönt att komma bort från kylan 1 vecka! ja, blir min 5e gång till Egypten, men enbart för att det är kort flygresa, varmt & sol året runt. Provar på ett nytt ställe i södra Egypten nu, flyger till Marsa Alam och kommer bo i en stad utanför som heter Port Ghalib. Har du gammla nr kvar? då ringer jag när jag kommit hem. Kram Kram

2010-01-02 @ 18:53:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0