what a mama?

kan man vara såhär snygg som gravid? får man ens vara det?
är inte de fusk mot andra (som mig säkert) som kommer se ut som en uppblåst vattenfylld gorilla eller nått liknade. hur som helst, ewa u rock!

snart kommer hon ut, jag vet att det är en hon. ingen annan vet det, bara jag och lilla stella.
vi har det som en liten hemlis. (stellis sura inte nu för att jag avslöjade oss, de kommer inte tro mej ialla fall).
ps. du ska få godis varje gång lollo&widde är barnvakt till dig, iaf efter att du fyllt tre. d.s

bedårnade picture. jag har bett om tillstånd för att få ha den här på bloggen.


foto: en proffsig brud i hedemora

ses snart..

love
lovisa

paulina

verkligen vacker! vore ju en dröm att då se ut sådär som gravis (:

2010-01-05 @ 11:53:25

**



Hi grattis på din mammmmma också!:) Nej, det har inte dykt upp än men lovar att säga till såfort det gör det :):)!! :D KRAM

2010-01-05 @ 12:36:00

Hejsan!

Anmäl dig gärna i Veckans Blogg! :)

http://jeffelina.blogg.se

Kram

2010-01-05 @ 14:18:38
Henny :)

Väldigt fint kort

2010-01-05 @ 15:06:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0