who got the power?

hello fääbs..
jag kom precis innan för dörren.
har vart och ätit middag hos mami och papi.
helt själv.
milla var på nån tjej-fest så jag fick dem för mig själv.
hela kvällen.
det var längesen kan jag säga.
mysigt..
vi åt kina mat och pratade om allt som händer, ska hända och har hänt.
pappa var med mig i lägenheten idag.
och helt plötsligt var allt möjligt.
som det kan ändras.
har män mer makt än unga tjejer?
om du säger nej, kan vi höras av du och jag.
jag blev först sur. men nu är jag mest lättad att jag får som jag vill.

har inte haft batteri camen på slutet. men nu har jag hittat laddaren och lovar
köra mer bilder igen.


ska jag kanske säga nått i den här stilen nästa gång?

love
your
lollo


Titti

HAHA! Sjukt rolig bild, stämmer verkligen!!!

2010-01-23 @ 13:27:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0