A DAY IN ST MORITZ

vet ni vad? det var helt underbart!
shopping var så jag började svettas, och känna mig stressad fast jag hade över tre timmar på mig.
världens butiker, alla märken, men varför upp i en ny i bergen?

för att det är en reklamgrej, men del i marknadsföringen, finns man i st moritz då är man med i eliten?
nått annat kom inte vi fram till i alla fall. gör ni det, eller har en idé? skriv gärna, wanna discuss this!

bilder från dagen kommer upp här under kvällen.. nu ska vi åka och äta founue middag.

love
lollo

- - -
förut gucci, botega veneta och louis vuitton med flera fanns även dessa..

klicka- se bilden större- njut








god natt

Erik Möller

Lovisa, vilken skräll å se dig med en shoppingpåse i handen=)

2010-03-06 @ 00:21:01
josefina h

"Bulten" ser trött ut kommenterar Hempa, men "lövet" är lycklig....we like!

2010-03-06 @ 08:34:53
lovisalowenborg.com

J&H - Chauffören vart rätt sliten, vägen var kringelkorikig nått grymt. :) Hoppas allt är bra med er också.



Erik - Det ser bara bra ut - det ligger endast en katalog och reklam i påsen ;) Promise! Hoppas allt är bra med dig :)

2010-03-06 @ 09:59:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0