BORING OR GLAMMOR?

jag har kollat alla glamourama avsnitt på tv 3 play, det är inte illa det heller.

känns så mycket jill och lollo på turné i trean på gymnasiet.

mycket kommentarer, språket, inställningen, strulet, you name it.

jag har växt upp, skaffat förhållande och börjat tänka att de kommer en dag imorgon också.
det ska man kanske vara glad för?

fast fan va tråkig man kan känna sig också.
jag vill inte bli det. jag ska inte bli det. aldrig innan jag fyller 30.

jag skrattar med de tjejerna i programmet så jag nästan grinar många gånger.
det är ju kul att ta dagen som den kommer, skapa kaos och frittfall varje dag, parta ständigt och bara köra..

jill, ska vi spola tillbaka och ta en resa till italien igen?

det finns så mycket stories behind the walls. nu lär jag sluta innan jag skriver nått jag verkligen får ångra..
bjuder på ett par bilder istället (och håller fred här hemma..)




god natt
love
lollo


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0