BY CAR IN EUROPE

daniel är på väg hem.
ja, det betyder ju att hans säsong är över för i år.
i klubblaget.
han ska ta bilen hem, eftersom vi ändå får ha den året runt.
jag hade också tänkt åka med.
i bil genom europa.
nu har jag annat att pyssla med och har inte planerat för det.
men jag är glad att han kommer hem.
han ju trots allt en kompis med sig.



jag har lovat att bila tillbaka i sommar.
stanna och mysa på vägen.
i solen. 
om han inte har kompis då.
tungt och köra den resan själv.

nu får vi se vad som händer.
vi får flytta in i lägenheten vilken dag som helst.
skönt att han kommer hem och hjälper till att bära och bubba.
flört!

jag längtar

love
lollo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0