CAPPUCCINO


sitter på kaffe klatch och dricker en cappuccino.
tyckte den vart himla fin och ville dela den med er.
hur gör man egentligen så att de blir ett mönster i dem?
skulle vara kul att kunna.
men inte direkt så jag försöker få mig en förklaring på tyska i det här icke engelsspråkiga landet.
vet ingen av er heller, väntar jag och tar en kurs på java när jag kommer hem..

ikväll ska vi laga med oxfile och grädd/vitlökssås och äta färsk pasta som m&p hade med sig hit.

love


Maja

Lovisa! Jag har fått valkar i händerna efter hård gym träning !! Imorgon skaffar jag mig också handskar, detta passar inte en lady ;) Nästa steg: dragremmar :) Kramar Maja

2010-03-03 @ 20:37:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0