DESIGN BY MONDAY

så var vi här igen då.
måndag morgon.
ny vecka, nya möjligheter!
det slår vi fast varje måndag, inte sant?

jag ska ta mig hem till sverige den här veckan.
planen är stockholm torsdag& fredag.
ett öppethus, ett möte med en printdesigner, en lunchdate med dempa.

idag ska jag dock designa lite förslag till hemsidor.
jaqg började i går och fick till det bättre än väntat.
jag använder mig av ett program som gör det möjligt för mig att med färg, text och bilder skapa ett skal.

ja, det jag menar är huvudlinjerna i en design. med färger, typsnitt, vilken typ av bilder, hur menyn ska vara uppbygd osv. jag har först ritat och skissat på papper som jag ska visa kunden, men det är också bra att göra ett "utkast" som en webbvariant.

nog om detta, jag ska sätta i gång. det sak eller har väl nu redan också gjort.
kom i håg att äta frukost om ni inte gjort det. det är trots allt dagens viktigaste mål, och jag skulle säga att måndag morgon är viktigast.

keep up the good work out there.
love
lollo


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0