FRUITS


körde på mycket frukt och vitaminer i till frukosten i morse. hittade en kiwi jag missat i kylskåpet. den är från förra veckan, och var sådär perfekt som kiwi ska vara. men man orkar aldrig vänta i ja typ en vecka när man vart och köpt dem. bananen var dock för mogen, lite besk. konstigt de här med frukt, hur de kan smaka så olika med bara några dagars skillnad..

jag hoppas i alla fall jag fick i mig lite vitaminen. funderar på ett ryck och en löprunda in till byn. ska tvätta alla sängkläder och packa i hop de som vi inte ska använda här mer. så det blir lättare den dagen vi ska åka hem. jag kanske tar med mig lite nu när jag åker så är vi av med lite. hemskt med grejer att frakta.

trevlig lördags morgon på er. ät mer frukt!

love
lollo


mia

tycker man äter de alldelles för sällan! KIWI var längesen, det ska jag inhandla genast! tack för en bra blogg lollo./m

2010-03-13 @ 11:13:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0