GOD NATT

har varit på hockeymatch. de vart 14 mål i den. 8-6 till davos.
rätt spännade, och kul men mycket mål.

på lördag blir det sista matchen för säsongen. sen börjar äntligen slutspel på tisdag.
jag vill att de ska gå långt, men jag också flytta hem för sommaren.

vi åt på italienska restaurangen efteråt, middag 22.45, normalt va?
nu ligger jag heldöd, daniel får umgås med mamma och pappa.
men som jag sa tidigare, jag var uppe tidigit i morse när de sov.
sätter sina spår..
god natt på er

Ja tycker de är ganska bra, dock så har jag ju inte använt det speciellt mycket =)

2010-03-05 @ 06:29:08

jahaa nice:D

2010-03-05 @ 07:51:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0