GYM

som ni vet har jag verkligen bestämt att jag ska träna den här våren. och därför betyder inte två veckor i davos ledighet. så i morse åkte jag med widde in vid halv 9 och gick och köpte ett två veckors kort. hade ringt i går och bokat tid med ägaren. han kommer bara när man bestämmer tid, i övrigt loggar man in via fingeravläsare. jag gick registrera fingret, en genomgång av alla maskiner, och veta att här är det handskar som gäller. för bacillrisken! så jag fick ett par att sätta på mig och kände mig som en riktig gymknutte. för hemma är de ju bara de rutinerade tungviktarna som eventuellt har handskar.
love
lollo

Fel! Det är de personer som tror att de är starka som har handskar. Å de personer som är rädda för att få valkar i händerna :P Om man vill vara lite inne är det bättre att ha remmar och handledsskydd ;)

2010-03-02 @ 13:12:27
lovisalowenborg.com

hehe, kanske ska testa det ;) föredrar dock inget alls, men vad gör man. regler är till att följas.. eller? ;) vore kul att ses när jag kommer hem! kram

2010-03-02 @ 23:40:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0