HÄLSOMÄSSA

god eftermiddag.
jag har precis publicerat min första artikel för svenskpress.se, vill du läsa hittar du den här.
den 26-27 mars är det hälsomässa i gävle konserthus. jag ska gå, är rätt laddad faktiskt.

träning, hälsa och kost har ju som ni som läser kommit över mig på slutet. jag är inne i det nu, och jag vill ha med tips och råd.
hälsarunninghälsapäron, frukt, hälsa
nu ska jag ta en kopp kaffe och ett digestive choklad och gå ut till widde i solen.

love
lollo


Lina

Jätte bra artikel Lovisa! :) Hoppas allt gått bra för dig.

Kram Lina

2010-03-11 @ 13:04:30
lovisalowenborg.com

tack lina! vi bara måste ses nästa gång du kommer till sverige..kram på dig också

2010-03-11 @ 21:58:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0