I DECIDED TO STAY

for a few days more..

lägenheten är ändå inte klar förrens i slutet på nästa vecka, tidigast.
jag vill se matcherna, det är spännade.
solen skiner, och jag trivs rätt bra här.
har fortfarande massa texter att skriva, och det gör jag bäst här.
hemma stissar jag runt på massa saker och gör allt annat än att sätta mig ner och fokusera.
ja, inte förrens jag verkligen måste.
ska tenta upp en grej från USA förra året också, och det har jag bestämt att göra nu.

i morse sprang jag 40 minuter in till byn, i solen, hoppa in på gymmet, körde ett pass, gick till hallen.
helt ok, va?

nu jäklar, våren gör mig motiverad.
keep up the good work nu lollo..

love


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0