KUSMI TEA

tips för till er som precis som jag tröttnat på masala chai, intensivt drickande hela hösten och vintern gjorde att jag nu vill hitta något nytt. dessa är grymma, och burkarna är hur fina som helst att kanske ha på en hylla eller liknade i köket..  testa!!

love


Ewa

Som sagt..vad gjorde jag utan din blogg:)

Men man måste ju inte hälla i sig en och samma sorts te dagarna i ända för att man gillar det..:) Hade nog kunnat gissa att du skulle tröttna på chai.. Hoppas du har det bra och att du snart kommer hem igen!Kramis

2010-03-03 @ 22:26:52
lovisalowenborg.com

Ne, jag vet, men jag gör alltid såhär, fastnar vis nått och totalt massäter eller dricker de tills jag tröttnar. Men chai gör come back nästa höst, och lite då och då kan jag ju dricka de, kanske.



Hoppas allt är bra med er allihopa!

Vi ses snart!

2010-03-03 @ 22:33:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0