MY DAY YESTERDAY

går inte till världhistorien i mitt liv.
men är en av de dagarna som man helst liksom vill gå vidare ifrån.
trots det när jag berättade allt för D i går kväll, känner jag mig possitiv.
jag tyckte liksom inte att var så farligt ändå, jag var mest glad att allt löste sig till slut.

från uppsala, gick inte heller de x-2000 jag skulle åka. inte heller ett upptåg, längre än till tierp.
i så fall, därifrån buss.
så jag hittade ingen bättre lösning att vänta in tåget från stockholm jag skulle ha åkt med, ta det till gävle och komma fram 18.58.

the problem was just... kameran - expert - stänger 19.
jobbet i sandviken - utan kamera -inget jobb.


foto: från lunchen, från tåget, min nya kamera


så taxi från uppsala till gävle. svindyrt. hämta kameran 18.56. ut till sandviken. jobba- man kan säga gratis. gårdagen gick i alla fall + - 0 och jag som sagt jag är glad att jag fixade det.

min nya kamera är underbar. det kommer ni att få se här i bloggen. skillnaden är att kvaliteten på bilderna kommer då och då vara grym. jag kommer ju inte kunna fota allt med den. mycket gör jag ju via mobilen.
...och ni vet väl att ni kan läsa min blogg i mobilen?

nu ska jag lägga in allt jobba från i går, kolla gärna in affarer.cc senare så hittar ni på det.

today.
var i lägenheten 07.30 i morse. det ser bra ut mina vänner, det ser bra ut. jag valde att vitlasera sovrummet idag, ska se över de i eftermiddag. hoppas nu min känsla om detta golv håller i sig. jag vet någon som inte blir glad annars och hans namn börjar nog på D.

love
lollo



Liza

haha Lollo vilken resa :)

När åker du tillbaka till Davos? Jag åker nästa söndag och blir kvar ett tag, hoppas du hinner ner innan jag åker hem igen! Puss

2010-03-19 @ 11:42:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0