NIKE WORK OUT


Nike Zoom Fly Quick Sister+ Delicious Training
jag tog med mina träningskläder. jag har inte köpt några nya den här gången.
normalt sätt brukar man ju alltid gå och köpa nya träningskläder och sen ska man börja träna.
så gör man det inte.
den här gången tänkte jag göra tvärt om, börja träna först, om jag fortsätter, köpa träningskläder. jag tog med mina gamla till davos och lämnade dem där. nu tänkte jag att till våren och när jag kommit i gång vill jag köpa lite nytt. mitt favvo är nike. lite ihop klipp här, vad tycker ni? och känner ni igen er?

love
lollo

Josie josie jose!

Ville bara säga att du delade fredagsmiddagen me mig och Daniel idag...utifrån ditt perspektiv på baksidan av Aftonbladet :)

Och abosolut, Nike är bäst, använder mkt där ifrån...Kram JH

2010-03-19 @ 20:29:23
lovisalowenborg.com

hehe precis det den där enkäten är till för skulle jag trop. tycker dock att de förkortar ju ner ens svar så mycket så det är svårt att få fram det man menar. men men! kram

2010-03-19 @ 20:50:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0