SHOPPING

förra veckan var jag helt besluten om att jag skulle köpa en väska.
det gick inte som jag hade tänkt mig då båda mina alternativ vart sålda innan jag hann tillbaka, kan ha haft något att göra med att det var den 25:e.
jag var även med i en budgiving på kaplans om en marc by marc jacobs väska.
men den steg till över inköpspris och jag kände -aldrig.
så det vart inte den heller.
det jag hade glömt var att jag hade fått en mail från bally här i schweiz om att de hade lagt undan en väska som jag ville kika på.
så i dag när jag gick in med kängorna som skulle lagas (fick jag nya) visade hon mig den ljus rosa väskan.
jag blev helt såld hade glömt hur fin den var.


plus att jag fick nya skor! vart hur glad som helst. och valde en ny färg, är lite osäker om jag gjorde rätt.
bilder kommer ska bara packa upp här..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0