SKODA OCTAVIA

det är så skönt att vi tagit hem bilen i år.
D har ju lagbil och han fick ta med den hem över sommaren. helt perfa.
det är en skoda octavia.
tydligen kör även landslaget nån drive med det nu.
ganska passande.

den här bilden hittade jag i bilmetros lokaler på UF mässan i fredags.



D kommer hem i morgon han var varit borta denna veckan och jobbat i den här utstyrseln. fin va?

love
lollo


Ståhlis

Vad duktig du är Lovisa, jag håller tummarna!

Kramar

2010-03-31 @ 09:54:24
Ståhlis

Men jag är ju kass på det här med bloggande! Syftade på inlägget nedan haha



2010-04-01 @ 10:46:25
Ståhlis

Men jag är ju kass på det här med bloggande! Syftade på inlägget nedan haha



2010-04-01 @ 10:46:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0