THE PROJECT LEADER

mina vänner, jag är så lycklig!
jag har varit och träffat hanna krantz på film gävleborg.
jag fick jobbet som projektledare för filmfestivalen exit i höst.

det känns så spännande och roligt, och jag har idéer så jag sprängs.
festivalen firar 15 år och det ska man märka..

sätter i gång imorgon 1 april, med full fart framåt.

alla ni som läser bloggen kommer få hjälpa till med tips och idéer, det brukar vi ju vara bra på?
eller hur?



´
bilder från 2009


grattis till lollo !

love


Lina

Grattis Lovisa!! Låter hur kul som helst, och du kommer säkert göra grymt bra ifrån dig! :) kul att läsa din blogg btw, hänga me lite vad som händer med dig :) grattiskram!

2010-03-31 @ 14:58:17
Jose jossan josefina

Bra jobbat vännen, du är beundransvärd, speciellt din energi. Hoppas vi kan ses nåt framöver snart...en lunch nästa vecka? kram o glad påsk

2010-03-31 @ 21:53:13
Anonym

Stort Grattis Bruden!!! Du kan du;) Puss och god natt

2010-04-01 @ 00:46:03
Ståhlis

Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sprätter i händerna :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS Luiz. Fan bra du är!



Sj är jag ledig efter de två intensivaste veckorna i mitt liv pjuu



Vill ses snart!! Kramar

2010-04-01 @ 10:50:15
lovisalowenborg.com

tack! tack! va goa ni är! sprätter med händerna jag också!! :)

2010-04-01 @ 11:44:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0