UF MÄSSA

vilken fredag!
widde kom hem igår, och han har hängt med mig hela dagen.
dock skickade jag honom till lägenheten i morse, så fick han fråga saker istället för mig.
så länge gjorde jag ett besök på sverige radio gävleborg, där jag nu fått lite jobb. riktigt spännade!
efter det var det föreläsning med ambassadörsskapet för kvinnligt företagande på polhemsskolan.
klämde in en lunch och sen har jag varit på UF mässan hela eftermiddagen.
har fotat till tidingen affärer.

nu ska jag precis tanka in bilderna. sen ska jag skicka den och ta helg.
fick med mig en radiobandare hem, ska tjuvträna i helgen. det kan behövas.


carro, milla och malin från mässan.

jag hade fotat bilderna som de hade i bakrunden och kom tre i "bästa monter" med motiveringen, bra bilder med produkten i fokus osv. yeah!

love
lollo


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0