VINN HOCKEYBILJETTER

vill du gå på hockey på måndag?

kommentera i detta inlägget, namn och mail är viktigt att fylla i.

var med i utlottningen om dessa två biljetter till kvartsfinalen mellan brynäs och djurgården
på måndag i läkerol arena. yeah!



har du frågor?
maila mig på: [email protected]

tävlingen avslutas söndag klockan 23.

good luck!
love
lollo


Anki Matsjons

jag vill gärna vinna hockeybiljetter så jag kan ta min kamrat carina på elithockey eftersom herrarna i familjen lägger beslag på våra biljetter

2010-03-17 @ 22:42:26

åh, vore ju helt perfekt att kunna bjuda tillbaka pojkvännen, som alltid bjuder mig. det suger att var fattig student :)

2010-03-18 @ 07:17:13

Tycker det är dags för Malin att gå på en hockeymatch i år och stödja hemmalaget (har inte varit på någon denna säsong, fy mig, jag vet)

2010-03-18 @ 09:58:48
Anna Axelsson

Hej hej.



Jag vill så klar som alla a andra vinna biljetterna, håller tummarna :)



/Anna

2010-03-18 @ 13:40:42

Klart jag vill gå på hockey! Ge mig lite tur :)

Kram till dig!

2010-03-18 @ 19:03:51
Anna

Jag skulle hur gärna som helst vilja vinna biljetterna:) har knappt råd att gå på hockey som student, även fast man är hockeyfantast....

fin blogg förresten! riktigt roligt att läsa ! kram kram /anna

2010-03-18 @ 20:47:13
Sandra

Hejhopp!



Följer din blogg och tycker det är intressant att se och läsa om vilken fart och fläkt du är/har, du verkar ha många bollar i luften :) Förövrigt vill jag gärna vinna biljetterna till måndagens match och motiveringen får väl vara att jag gått tillsammans med din pojkvän, Daniel på dagis :)



Mvh, Sandra

2010-03-19 @ 07:07:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0