WHY ONE WHEN YOU CAN DO THREE?


ja varför ha ett språk när man kan ha tre?
här ett och samma meddelande om att jag fått en mms på tyska, franska och italienska.
så att alla i schewiz kan förstå vilken språk man än valt..

är du nyfiken på bilden?
du får logga in, all info finns i mms:et.
(du kommer bli besviken - så gör det inte)

jag sitter och jobbar med texter. gick upp innan alla andra i morse för att få lite lugn och ro. för er som frågat om vad jag sysslar med frilansar jag som skibent sen många år tillbaka. tidigare gjorde jag väldigt mycket uppdrag i lokaltidingarna i gävle, men på slutet har jag inte hunnit alls lika mycket. den här våren har jag tänkt komma i gång lite igen.

love
lollo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0